2015. december 29., kedd

Idei kedvenc könyveim

Ezzel a könyvvel indítottam az újévet. Még most is szívesen gondolok rá vissza. Bár végig pörgős volt, mégis megvolt a maga kellemes hangulata.
Ez a rész nem annyira tetszett, mint az előző - sőt, az egész sorozatból ezt szerettem a legkevésbé -, mégis érdekes volt, tetszett.
Végre egy kicsit többet is megtudhattam Milanról. Illetve még bejött pár szimpatikus szereplő, és jobban kibontakoztak a dolgok. Erről a könyvről mindig az jut eszembe, hogy a suliban, az órák közti szünetekben olvastam :)
Persze, hogy a kedvencem a legrövidebb... :D Akárhogy is, imádtam ezt az érzést ami az egész sorozatot körüllengte, és már alig várom, hogy a folytatását olvashassam.
Kellemes esős délután-hangulata volt. Már várom, hogy a második részt olvashassam.
Ha olvastál már ilyen könyvet, nem kell magyaráznom, miért tetszett.
Ha pedig még nem olvastál ilyet, sürgősen pótold be. :)
Azt hittem, már kinőttem a rocksztáros - farkasos korszakomat. Ez a könyv bebizonyította, hogy érdemes kivételt tenni, és, hogy ez nem így van. :) Maggie írásai még mindig lebilincselnek. Illetve ez a könyv a legjobb választás egy forró nyári délutánra. :)
Kicsit nehézkesen indult ez a könyv, de a hangulata utánozhatatlan.
Szeretnék én is az időben utazni... Lehetőleg valami Gideon - kaliberű társsal. :)
Tökéletes könyv az őszi, kellemesen bebábozódós olvasáshoz. :)

A mókus maga az ördög.
Ez a történet pedig maga a varázslat. :)
A nyugalom ellen elkövetett gyilkosságnak minősül ez a könyv. Egyik legnagyobb kedvencem, és nagyon nem bántam meg, hogy újraolvastam. Sok apró, de fontos összefüggésre csak most jöttem rá. Egy hátborzongató csoda ez a történet.

Maggie és Ronan varázsa még a borongós téli napokat is boldoggá varázsolja. Már csak ezért is szerettem olvasni. Bár a Kék liliomtól félek. :)

Idén ezeket a könyveket olvastam a legszívesebben. Mindegyikhez egy-egy időszak, egy különleges hangulat kapcsolódik.
Örülök, hogy ennyi kiváló történettel ismerkedhettem meg. Remélem, ez továbbra is így lesz. :)

Ti miket olvastatok, ami tetszett? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése