2015. október 9., péntek

Októberi inspirációm, terveim és egy kis mese arról, mi történt velem mostanában

Sziasztok!
Sikerült összehoznom az eddigi leghosszabb címemet, de nem akartam ennek a három dolognak külön bejegyzést írni, mivel egy lusta dög vagyok :D egyik sem olyan hosszú, legalábbis eddig úgy tűnik. :)

Nos, a szeptember eléggé gyorsan eltelt. Még épp hogy suliba indultam, és már vége is a hónapnak, persze a napok mintha csigalassúsággal telnének, mégis csak úgy rohan az idő. Nem tudom jobban körülírni, de biztos mindenkinek ismerős ez az érzés. Mikor egyszerre várod hogy egy évvel később legyen, de nem akarod, hogy teljen az idő, aztán csak csodálkozol, és nem tudod eldönteni, hogy akkor most rohan vagy cammog az idő...

Az iskolában nem sok újdonság történik, ahhoz képest hogy utolsó év a gimiben, olyan, mintha egy bármilyen másik év lenne, annyi különbséggel, hogy táncot gyakoroljuk, szalagavatón vitáznak az osztálytársaim (én csak kijelentem, hogy nekem van igazam, majd csendben szemlélem az eseményeket), és napjában többször valaki említi az érettségit.

Délutánonként néha tánc van - ami szerintem gyönyörű lesz, és négy alakalom alatt sikerült teljesen összeállítani, ma volt a hatodik vagy a hetedik táncóra és már most eléggé jól megy, még a tanár szerint is, csak apróbb hibák vannak, mint például hogy valaki előbb lép, jobban siet (ez vagyok én, mindig rohanok :D ), vagy hogy valakinek lejjebb van a könyöke, esetleg a másik lábára lép, vagy nem olyan szép lesz a kör, mert valaki beljebb áll... Ahhoz képest, hogy milyen kevés idő telt el, eléggé szép lett, sokat alakult. Már a második tánc is kérdés - pontosabban vita tárgya - lett. Kíváncsian várom a fejleményeket, az osztály húzó tagjai mit találnak ki. Még az volt egy vicces dolog, hogy az igazgatónő bejött a terembe, elmondani hogy szeretnének egy igazán szép szalagtűzőt, és hogy ne legyen vita... Amint kilépett az ajtó, máris vitatkoztak. Lehet, hogy így hívta fel a figyelmet arra, hogy még mindenki nyugis volt, és ne törjük már meg  a hagyományokat? :)
Szerencsére mindenki ruhája megvan már, így erről hamar letettek, mindenki megnyugodott. :)
A közösségi szolgálattal is szép lassan haladok, Tényleg nagyon lassan, szeptemberben csak huszonegy órát sikerült ledolgoznom. Még van hátra huszonhárom, ezt szeretném minél előbb elvégezni. Bár megvan ennek az az előnye, hogy az újonnan érkezett könyveket előbb láthatja az ember, mint hogy kiraknák a polcra. Sőt, ha eléggé cukin vigyorogsz, még elsőként ki is vehetsz egy olyan könyvet, ami most érkezett, és amire többen várnak... Csak időben hozd vissza! :) én így jártam a Reményvesztettel is. :)
A fakultációkkal nincsen sok bajom, csak az, hogy a rajz faktra egyedül kell kidolgoznom a művészeti korokat, így sokkal kevesebb időm marad a rajzolásra. Meg minden másra...

Olvasni sem nagyon volt időm, mivel még itthon is akad tennivalóm, de sikerült elolvasnom a Losing Hope-ot, amiről véleményt is írtam. Illetve elkezdtem Tammara Webber Easy - Egyszeregy című könyvét, lényegében kiolvastam, csak azokat a részeket hagytam ki, mikor a főszereplő siránkozik azon amin elvileg már túltette magát... Nem szeretem feleslegesen idegesíteni magam. :) Bár az biztos, ha most végzek a hat kint lévő könyvvel, jön a Breakable - törékeny is, mivel nagyon megkedveltem Lucast. Az eddig olvasott könyvek közül ő volt a kedvenc férfi főszereplőm. Eddig. Aztán ki tudja, mi változik még ezen.

Írás terén úgy-ahogy elvagyok. Befejeztem a Kísértő emlékek vázlatát, már csak másik füzetbe kell átírni, bal kézzel, mert a jobb kezes írásom enyhén szólva olvashatatlan, főleg ceruzával. :) Illetve írtam két kis novella-féleséget, vagy szösszenetet, nevezze mindenki annak aminek akarja. Az egyik az Őszi varázslat, a másik pedig Az utolsó varázsige, amit igyekszem minél előbb feltölteni. :) Illetve eszembe jutott még egy történet ötlete is, ami a Halott lelkek címet fogja viselni. Miért mindig akkor jutnak eszembe a legjobb dolgok mikor semmi időm megvalósítani őket?

Visszatérve a sulira, most rákaptam arra, hogy összeírom a legviccesebb beszólásokat, félreértéseket. Gyűlik szépen. Most a kedvenceimet mutatom meg Nektek. :)

bioszon felkerült a szőrös fülűség, hogy az is egy öröklődő dolog. Egyik osztálytársam bekiabál: "A szőrös fülű az az, mikor olyan a füle, mint a mangalica háta?"

Kiskori képeket gyűjtenek egy vetítéshez, mindenki viszi be a kiskori képét, mait körbe mutogatnak.. Egyik képnél az egyik lány, miután páran nem tudták kitalálni, ki van a képen, így szól: "Ő Ádám! Rá sem lehet ismerni, olyan szép kisfiú volt!" - Hát nem kedves? :)

Filmet nézünk (Öreg halász és a tenger), támadnak a cápák, irodalom tanár: "Jönnek a vízi pitbullok."

A sebesült hal a csónak oldalához van kötözve, jó nagy részét megették a cápák, osztálytársam felteszi a következő kérdést - persze jó hangosan, mint mindig: "Nem ázik ki a bőre?!"

Történelemórán jegyzetet diktál a tanárnő, előtte az Erzsébet királyné ellen elkövetett merényletről mesélt:
Tanár: "Anarchista irányzatok: cél szabadság, eszköz:..."
Osztálytársam: "...reszelő".

Magyartanár életrajzot mesél, de mivel nem figyelnek, mondja  a dolgokat, és kicsit megmagyarázza, mit is jelent a műszaki egyetem rövidítése: "A műegyetemen tanult, mert az igazira nem vették fel..."

És szintén az irodalomtanárunk mondott egy olyan dolgot, ami bár nem vicces, de nekem mégis ez a kedvencem az összes közül:
"Ezer dolgunk van, ha abból egyet elvégzünk, akkor jó napunk volt."

Szóval így telnek nálunk az órák. :)


És az októberi terv-listám. :)
-első és talán a legfontosabb, folytatni a művészeti korok kiírását.
-tanulni a tételeket, de jobban, mint ahogy eddig tettem, szóval tényleg megtanulni, nem csak átnézni.
-Elolvasni a könyveket, amiket kihoztam:
Stephen King: A mobil
Cynthia Hand: Angyalnyár
Charlaine Harris: Inni és élni hagyni
Kerstin Gier: Rubinvörös
J. L. Armentrout: Obszidián
Tammara Webber: Breakable - Törékeny.
-Csontváros - hét a blogon. Ezt az őszi szünetre tervezem.
-könyv borítóterv a Fekete Tőr Testvériség hatodik részéhez, Phury könyvéhez. :)
-közösségi szolgálatot befejezni
-és véleményt írni Tom Query könyvéről. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése