2015. szeptember 2., szerda

Tea booktag

Molly könyves blogján akadtam erre a kis tagre, és megtetszett, szóval úgy gondoltam, én is kitöltöm. :)


1. INSTANT TEA, avagy a legrövidebb könyv, amit idén olvastál
Abbi Glines: Te vagy nekem a levegő
Rövid, egyszerű olvasmány, mégis szórakoztató. :)

2. ZÖLD TEA, avagy egy könyv zöld borítóval
J. R. Ward: Feloldozott szerető
Vishous könyve. Bár egyik kedvenc szereplőm, ez mégsem tetszett annyira, mint az előző kötetek, de néha ilyen is kell. :)

3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL, avagy egy könyv, ami átmelengeti a lelked
Itt inkább két sorozatot említenék meg, melynek első és utolsó része igazi hatalmas kedvencem lett.
Az egyik Benina Bíborhajú sorozata volt, itt inkább A boszorka fénye, és Milan könyve varázsolt el. Magyar író írta, de szerintem simán leköröz néhány külföldi bestsellert...
A másik Maggie Stiefvater Mercy Falls Farkasai sorozata. Az egész hangulata, a történet, a szereplők, mind-mind a szívemhez nőttek, feledhetetlen és igazán hangulatos trilógia. :)

4. ÖTÓRAI TEA, avagy egy könyv, amit angolul olvastál
Angolul még csak elkezdtem egy könyvet (P.S. I love you), de annyira nem tetszett a sztori, hogy ötven oldal után abba is hagytam.

5. GYÓGYTEA, avagy egy olyan könyv, amit nem élvezetből, hanem "muszájból" olvastál el
Tamási Áron - Ábel a rengetegben
Annak idején szerintem mindenkinek el kellett olvasnia ezt. Eleinte falra másztam attól, hogy el kell olvasni, de végül nagyon megkedveltem. :)

6. FEKETE TEA, avagy olyan akciódús könyv, amin soha de soha nem tudnál elaludni
Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozata. Nerm nagyon agyonpörgetett, hiszenb vannak benne egy-kétz oldalnyi nyugisabb részek, mondjuk amíg felvezeti valaki történetét, vagy ilyesmi, de attól még nagyon tetszett. :)

7. JEGES GYÜMÖLCSTEA, avagy egy igazi, hamisítatlan nyári kaland
Maggie Stiefvater Sinner-je jutott itt eszembe először. :) Nemrég olvastam, de egyik kedvencem lett. :)

8. KALINKA SZAMOVÁR, avagy egy könyv, amit csak alkohol tudott volna elviselhetővé tenni
Karin Alvtegen: Szégyen. Nem jött be a történet, kicsit lassúnak tűnt. Kár, pedig az írónő többi könyvét imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése