2015. november 24., kedd

Könyvek, amiknek a borítója egyszerűen gyönyörű XIX

Jó ideje gondolkodtam már azon, mi is legyen ezzel a bejegyzéssorozattal. Egyszerűen nem találtam olyan borítót, amire jó érzéssel azt mondtam volna, hogy igazán tetszik. Hogy semmit sem változtatnék rajta. Ennek több oka van, egyrészt, hogy mostanában nem nézelődök könyvek után, egyszerűen vagy kedvem, vagy időm nincs rá, másrészt ott van az, hogy egyre finnyásabb vagyok, egyre kevesebb dolog tetszik, legalábbis kinézetben. A legkisebb dolog is annyira fel tud bosszantani, hogy azt mondom, nem is tetszik már az egész, még akkor is, ha ez nem teljesen így van. :)
Ám a Szentjánosbogár lányok borítója mégis elnyerte a tetszésemet. Tetszik az egyszerűsége, hogy nem túlbonyolított, mégis szép, kellemes ránézni. Szép a betűtípus, kellemes a színösszeállítása is. Az utóbbi miatt tetszett meg. Nekem visszahozza az esték hangulatát. Azokat a kellemes esték hangulatát, amikor az ember leül egy könyvvel, és olvasgat egy kellemes történetet, vagy amikor egyedül sétál a kihalt utcákon, utóbbi dolog színeit hozza ez a borító, és épp ezért tetszett meg. Illetve ez az üveg és fény téma, az ami nagyon-nagyon tetszik. Örökké el tudnám nézegetni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése