2017. január 1., vasárnap

Betelefonálós műsor

Valamelyik nap éppen takarítottam, és hogy legyen némi háttérzaj, bekapcsoltam a tévét az egyik csatornára - mindegy volt melyikre, csak hadd beszéljenek, úgysem figyelek rájuk... Eleinte így is volt, de aztán valahogy megakadt a szemem a képernyőn: egy középkorú nő, épp hadonászott, és valami olyasmit próbált elhitetni a kedves nézővel, hogy ő küldi az energiát, csak telefonáljanak be, és fejtsék meg a feladványt.

Ránéztem az összekevert betűkre, és hamar rájöttem, a megfejtés a "nyereményfelvétel" szó. Épp ekkor csörrent meg a telefon, és próbálkoztak valami furcsasággal, ami persze nem a megfejtés volt.

A nő újra összekevertette a betűket - hátha így könnyebb lesz. (Talán véletlenül, talán a stáb és a kedves nézők örömére) Valahogy úgy jött össze a kevertetés, hogy a nyelv szó egyben ott volt.

A következő betelefonáló vígan megfejtette: menyét nyelve elfér. (biztos biológus)
A következő megfejtés: ezer fényéves nyelv (jó gyors)
Majd: elnyelem a fényét (fényevő vagy?)
A következő betelefonáló szerint: reménnyel telve (reménykedett hogy bejön...)
Az utolsó pedig: felvet a nyeremény (nem hinném)

Ez volt az első betelefonálós játék, ami még tetszett is. :) Senkit sem vetett fel a nyeremény, pedig reménnyel teltek, és még azt is megtudtuk, hogy a menyét nyelve elfér.
Szerencsére ez volt 2016-ban az utolsó adásuk (kár, hogy nem az évszázadban volt az utolsó...).
Rossz gyerekek büntetésére, tévéfüggők leszoktatására az ilyen műsorok tökéletesek. :)

2 megjegyzés:

  1. Amikor egyszer még régen beteg voltam, és nem mentem suliba, a takonykórtól annyi agyam volt, hogy ezeket a műsorokat "értettem" meg. Azelőtt se, azóta sem volt hozzájuk szerencsém. Ösztönösen kapcsolom el a tévét. De ezen most jól szórakoztam. :)

    VálaszTörlés
  2. Valamelyik nap én is láttam egy hasonló műsort és megvolt a megfejtés nekünk, telefonáltunk, de csak húzták az időt és nem vették fel. Szánlamas

    VálaszTörlés