2015. október 21., szerda

Gardrób sötét tartalma TAG

Köszönöm a kihívást Cathreen Misery-nek! :)
Mivel a ruháimról nincs sok kép, meg eléggé hétköznapiak, és ékszereket gyűjtök, így inkább ezekről fogok írni, ha nem baj. :)

A kérdések, és a válaszaim:

1, Melyik a jelenleg kedvenc ruhadarabod és ékszered?  
Nincs kedvenc ruhám, szeretem ami fekete és kényelmes, szóval nálam nem túl nagyok az elvárások ilyen téren. :) Itt inkább két ékszeremet emelném ki, amit eléggé sokat hordok. :)
A fekete után a kék a kedvenc színem, és mivel viszonylag szolid, de mégis gyönyörű ez a nyaklánc, ezért szeretem viselni. (Amúgy pont ugyanilyen stílusú, kinézetű nyakláncom van még sötétzöldben, pirosban, és lilában is, de inkább a kéket hordom.)

És a pentagramma. :) Nemrégiben, talán két hete vettem, de mivel már egy ideje nagyon szerettem volna, ezért nagyon örülök neki. Nem divatból hordom, vagy hogy ijesztgessem vele az embereket, hanem azért, mert én úgy hiszem, hogy a mágia valamilyen szinten a hétköznapokban is megmutatkozik, és hatással van ránk.

2, Melyik a legrégebbi ruhadarabod és miért tartottad meg?
Régi ruháim nem nagyon vannak, amint kinövöm őket, megszabadulok tőlük. De ami most talán a legrégibb, (és a fene tudja, miért nincs róla kép), az egy fekete ujjatlan póló, ami történetesen az első koromfekete ruhám volt. Semmi extra nincs benne, mégis az egyik legrégebbi, és még szeretem is. :)
3, Ha van, melyik öltözködési kellékhez, milyen emlék társul?
Tizenhetedik szülinapomra kaptam anyutól. Az a szülinapom teljesen gitáros szülinap volt, mert bár magam sajnos nem tudok játszani a hangszeren, imádom a hangját, és akkor mindenen az volt. Eleve a nyaklánc, a tortámon a minta, és a tetoválásom, ami szintén akkor készült el, és egy pengetőt ábrázol. :) Azóta is ez az egyik kedvenc nyakláncom. :)

Farkasfog medál :) Ez azokat az időket juttatja eszembe, mikor egy barátommal minden este farkasokról beszélgettünk, folytatásos történeteket írtunk, és lényegében órákig csak a farkasokról beszéltünk, eléggé inspiráló volt, és azok igazán boldog esték voltak. Kár, hogy véget értek.

Első csipkés ékszerem. Két évvel ezelőtt kaptam Anyutól. Eleinte nem nagyon tudtam mihez hordani, nem éreztem úgy hogy bármihez is illene, de aztán hónapokig csak ezt hordtam, és ez volt az az ékszer, ami miatt elkezdtem olvasgatni a goth szubkultúráról szóló cikkeket, mivel egy hasonló ékszert viselő nő képéhez oda olt biggyesztve a goth szó is. :)


4, Melyik a kedvenc, mindennapi összeállítás, amiben jól érzed magad/ gyakran öltözöl úgy?  
Szeretnék a mindennapokban szoknyát hordani, csak valahogy sosem jön össze, sosem érzek reggel ahhoz kedvet, hogy előbányásszam az ilyen ruháimat, hozzájuk illő felsőt válasszak, és ilyesmik, így inkább maradok az egyszerű farmer-póló-pulcsi-tornacipő összeállításnál. :)
Eléggé régi kép, oldalláncot azóta nem nagyon hordok, a tizedik kérdésnél majd írok ezzel kapcsolatban egy rövid kis jelenetet, miért nem. :)


5, Mire vagy büszke, hogy megvan és sikerült megvenni?
A goth ékszereim, és a hosszú csipkeruhám, bár utóbbit Anyutól kaptam tizennyolcadik szülinapomra. A ruháról nincs képem, de majd később biztos lesz. ;)

6, Mely ékszereid azok, amik különleges helyen szerepelnek a kedvenc listádon? Ha van, milyen emlékek fűznek hozzá/ hozzájuk?
Az előbb említett ékszereim, és kifejtettem az emlékeket is, aminél volt. Talán a nagy piros goth nyaklánchoz fűznék még hozzá annyit, hogy az volt az első igazi goth ékszerem, és az a legnagyobb kedvencem az ékszereim közül, bár nem sok mindenhez lehet felvenni sajnos.

7, Van olyan kedvenc öltözködési darabod, ami nem Goth/Dark-os de mégis szereted? Ha igen melyik ez és miért?
Ezt inkább mondanám divatosnak, a lánc és a kismillió apró kis dísz miatt. Nem kifejezetten a stílusom, de attól még tetszik. Igaz, eddig vagy kétszer ha rajtam volt, mert ez az, amit aztán végképp nem szeretek felvenni, csak nézegetni. :)

Anyutól kaptam ezt a pólót. A cipzárja neonrózsaszín, a kapucni belseje is. Ezért nem nagyon hordom, de az ajándékozó személye és a hátán lévő felirat miatt mégis szeretem. :)

8, Milyen az a kinézet, amit szívesen magadon tudnál, de még nem valósítottad meg? (Ha nem tudod, nem kell képpel illusztrálni)
A Medieval ruhák tetszenek, szolidak, nőiesek, plusz van egy igazán különleges hangulatuk. Biztosan könnyen meg lehetne varrni egy ilyen gyönyörűséget, de nem értek hozzá. Bár ami késik, az nem múlik. :)



9, Melyik összeállítás szerinted a legdurvább/ hozzád képest legextrémebb öltözék, amit hordhatsz/ tudsz hordani/ szereted is? (Itt sem muszáj a kép, ha nincs ilyen)
 Nem tudom, nem emlékszem ilyenre, de talán ez ami hozzám képest eléggé fura, egyrészt mivel színes, másrészt mivel szoknya, amit a mindennapokban nem nagyon szoktam hordani. :)



10, Milyen kinézet az, amire negatív véleményt kaptál, esetleg diszkrimináló viselkedéssel szembesültél általa? Mit éreztél és mit gondolsz erről a témáról? (A legkifejtősebb kérdés a végére maradt, igen)
Hm, régebben egyszer szóltak, mikor még úgy jártam suliba, mintha rocker lennék (igazából annak is vallottam magam), szaggatott farmer, Guns N' Roses póló, három nyaklánc, bőr karkötőkből szintén rengeteg (amúgy két évvel ezelőtt olt a legdurvább stílusom, kb minden nap így jártam suliba, az a csoda hogy nem küldtek haza átöltözni :D), és odajött a rajztanárunk, és mondta, hogy ez nem iskolába illő öltözék, legközelebb így ne menjek be. Ez volt az egyetlen alkalom, amikor szóltak ezért. Illetve egy barátomról szinte minden nap megkapom, hogy miért nem járok Hello Kitty-s, meg rózsaszín cuccokban, bár ez inkább már vicc témájává nőtte ki magát nálunk. (Mert amúgy hatalmas Hello Kitty fanatikus vagyok, csak jól titkolom :D (: )
Illetve Nem diszkrimináló, de épp tegnap esett meg egy vicces dolog. Hónapok után, miért ne alapon, felvettem az oldalláncom, úgy mentem suliba. A lánc persze beleakadt a székembe, nem vettem észre, jelentésnél felpattantam, szék is jött felfelé, próbáltam nem elröhögni magam amíg jelentettek (első padban ez nem túl célszerű), majd miután mindenki leülhetett, vagy egy percig rángattam kifelé a láncot, mire végre nem ragaszkodott a székhez. :D Az osztály nem nevetett, cseppet sem... :D :)

Komolyra fordítva a szót, én úgy vagyok vele, ha valaki elítéli a másikat a kinézete miatt, akkor azzal magát minősíti. Eléggé szomorú, hogy sokan még mindig fennakadnak a borításon, ahelyett, hogy a tartalmat figyelnék elsősorban, mert a többi tényleg csak körítés és magánügy.. Szerintem legalábbis.

1 megjegyzés: